Přeskočit obsah

Přehled rezervací

Po vytvoření prvních rezervací je vhodné se seznámit se stránkou Přehled rezervací v administraci. Tato sekce umožňuje:

  • zobrazit a spravovat všechny rezervace u konkrétní akce,
  • filtrovat podle data nebo přepážky,
  • upravit zobrazené sloupce,
  • exportovat vybrané rezervace,
  • odesílat upomínky klientům.

Jak se do přehledu dostat

  1. Po přihlášení do administrace otevřete akci v levém menu (např. Třídní schůzky).
  2. Klikněte na položku Přehled rezervací.
    Otevře se tabulka s rezervacemi pro tuto akci.

screenshot přehled rezervací


Základní orientace v tabulce

Horní část tabulky obsahuje filtry a nástroje:

  • Všechny dny – zobrazení rezervací pro konkrétní den (u vícedenních akcí).
  • Všechny přepážky – filtrování podle učitele/přepážky.
  • Zobrazená pole – volba sloupců, které chcete vidět v tabulce. Zaškrtnutím se okamžitě přidá nový sloupec.

Vedle filtrů jsou dostupné nástroje:

  • 🔄 Znovu načíst záznamy – aktualizuje obsah tabulky.
  • ✉️ Znovu odeslat upomínku – po označení záznamů odešle připomenutí.
  • 🖨️ Vytisknout seznam rezervací – otevře tiskovou verzi.
  • 📂 Exportovat seznam rezervací – export vybraných záznamů do CSV/Excel.

screenshot horní panel


Tabulka rezervací

Každá rezervace se zobrazuje v samostatném řádku. Výchozí sloupce:

  • Čas rezervace – termín a čas schůzky + datum vytvoření rezervace.
  • E-mail – kontaktní e-mail rodiče.
  • Telefon – telefonní číslo, pokud bylo vyplněno.
  • Přepážka – učitel nebo název přepážky.
  • Jméno a příjmení žáka – volitelný sloupec, lze zapnout v Zobrazená pole.

Na konci řádku je ikona 🗑️ (koš) pro smazání rezervace. Před odstraněním systém žádá potvrzení.

screenshot tabulka rezervací


Práce se záznamy

  • Výběr rezervací – použijte zaškrtávací políčka v levém sloupci. Přepínač v hlavičce vybere všechny.
  • Filtrování podle přepážky – rychle zobrazí rezervace pouze pro vybraného učitele.
  • Úprava zobrazených polí – přidáním polí získáte podrobnější informace; snadno je opět skryjete.
  • Export a tisk – označte rezervace a použijte ikony pro tisk nebo export. Export do Excelu je vhodný pro další zpracování.
  • Odeslání upomínky – označte rezervace a klikněte na ikonu upomínky. Systém odešle připomenutí e-mailem. (V testovacím prostředí se e-maily neodesílají.)
  • Mazání rezervace – kliknutím na ikonu koše zrušíte rezervaci. Termín se uvolní a znovu zobrazí rodičům jako volný.

screenshot práce se záznamy


Tipy a doporučení

Praktické rady

  • Pokud nevidíte všechna pole, přidejte je v Zobrazená pole.
  • Tabulku můžete řadit kliknutím na název libovolného sloupce (např. Čas rezervace nebo E-mail).
  • U většího počtu rezervací používejte filtry a řazení pro lepší přehlednost.
  • Nastavení zobrazených polí se projeví i v exportovaném souboru.

Shrnutí

Sekce Přehled rezervací nabízí všechny důležité nástroje pro správu rezervací vaší akce.
Můžete snadno filtrovat, exportovat, tisknout i odesílat upomínky rodičům a mít tak vždy přehled o obsazenosti jednotlivých termínů.