Přeskočit obsah

Často kladené dotazy (FAQ)

Odpovědi na nejčastější otázky o Reservando

Zde najdete odpovědi na otázky, které nám nejčastěji kladete. Pokud nenajdete odpověď na svůj dotaz, neváhejte nás kontaktovat.

Pro rodiče

Jak se zaregistrovat do systému?

  1. Přejděte na www.reservando.cz
  2. Klikněte na tlačítko "Registrace"
  3. Vyplňte základní údaje (jméno, email, heslo)
  4. Potvrďte email pomocí odkazu, který vám přijde
  5. Po přihlášení se přidejte k organizaci, pro kterou chcete rezervovat

Více informací: Registrace účtu

Jak si rezervovat aktivitu pro dítě?

  1. Přihlaste se do systému
  2. Vyberte organizaci z vašeho seznamu
  3. Procházejte dostupné aktivity
  4. Klikněte na aktivitu, která vás zajímá
  5. Vyberte vhodný termín a klikněte na "Rezervovat"
  6. Potvrďte rezervaci

Více informací: Rezervace aktivit

Mohu změnit nebo zrušit rezervaci?

Změna rezervace: - Rezervace lze upravit do určité doby před začátkem aktivity - V sekci "Moje rezervace" klikněte na rezervaci a použijte tlačítko "Upravit"

Zrušení rezervace: - Rezervaci lze zrušit kdykoliv - Storno podmínky závisí na pravidlech organizace - Kontaktujte organizaci pro více informací

Jak fungují notifikace a připomenutí?

Systém automaticky posílá: - Potvrzení rezervace - ihned po vytvoření - Připomenutí - 24 hodin před začátkem aktivity - Změny termínu - pokud se změní čas nebo místo - Zrušení aktivity - pokud se aktivita nekoná

Nastavení notifikací najdete v "Nastavení účtu""Notifikace"

Pro učitele a instruktory

Jak vytvořit nový termín pro aktivitu?

  1. Otevřete "Moje aktivity" v hlavním menu
  2. Najděte aktivitu a klikněte na "Spravovat termíny"
  3. Klikněte na "Přidat termín"
  4. Vyplňte datum, čas, místo a kapacitu
  5. Uložte termín

Více informací: Správa termínů

Jak poslat rodičům odkaz na rezervaci?

  1. V "Moje aktivity" klikněte na aktivitu
  2. Klikněte na tlačítko "Sdílet"
  3. Zkopírujte odkaz z dialogu
  4. Pošlete odkaz rodičům emailem nebo přes sociální sítě

Více informací: Sdílení odkazů

Mohu upravit termín, který už má rezervace?

Ano, ale pozor: - Všichni registrovaní účastníci dostanou automatické upozornění - Změny se projeví na všech rezervacích - Zvažte dopad změn na účastníky

Doporučení: Kontaktujte účastníky předem a vysvětlete důvod změny.

Pro administrátory

Jak vytvořit novou aktivitu v organizaci?

  1. Otevřete "Správa organizace""Aktivity"
  2. Klikněte na "Nová aktivita"
  3. Vyplňte všechny potřebné údaje:
  4. Základní informace (název, popis, kategorie)
  5. Nastavení účastníků (věk, kapacita)
  6. Termíny a rozvrh
  7. Pravidla a podmínky
  8. Publikujte aktivitu

Více informací: Vytvoření akce

Jak exportovat data o účastnících?

  1. Otevřete "Správa organizace""Exporty a reporty"
  2. Vyberte typ exportu (účastníci, rezervace, aktivity)
  3. Nastavte parametry (období, filtry, formát)
  4. Spusťte export a stáhněte soubor

Více informací: Exporty dat

Jak Reservando zajišťuje GDPR compliance?

Reservando je plně GDPR kompatibilní: - Šifrování všech osobních údajů - Možnost exportu a výmazu údajů - Transparentní zpracování dat - Audit log všech operací - Automatické mazání starých dat

Více informací: GDPR a ochrana osobních údajů

Technické dotazy

Jak resetovat zapomenuté heslo?

  1. Na přihlašovací stránce klikněte na "Zapomenuté heslo?"
  2. Zadejte svůj email
  3. Klikněte na "Odeslat odkaz pro obnovu"
  4. Zkontrolujte email a klikněte na odkaz
  5. Nastavte nové heslo

Funguje Reservando na mobilních zařízeních?

Ano, Reservando je plně responzivní: - Optimalizováno pro všechny velikosti obrazovek - Funguje na iOS, Android i desktop - Stejné funkce jako na počítači - Rychlé načítání a intuitivní ovládání

Jaké prohlížeče podporuje Reservando?

Podporované prohlížeče: - Chrome (doporučeno) - Firefox - Safari - Edge - Opera

Minimální verze: Aktualizované verze z posledních 2 let

Platební otázky

Jaké platební metody podporuje Reservando?

Dostupné platební metody: - Online platba - kreditní karty, debetní karty - Bankovní převod - převod na účet organizace - Hotovost - platba na místě (podle organizace) - Faktura - pro firemní klienty

Jak funguje refundace při zrušení rezervace?

Refundace závisí na: - Storno podmínkách organizace - Času před začátkem aktivity - Důvodu zrušení - Způsobu původní platby

Kontaktujte organizaci pro konkrétní informace o refundaci.

Jsou ceny uvedené s DPH nebo bez DPH?

Ceny jsou uvedené: - Včetně DPH - pokud není uvedeno jinak - Bez DPH - pouze pro firemní klienty s DIČ

Kontaktujte organizaci pro přesné informace o cenách.

Bezpečnost a soukromí

Jsou moje údaje v bezpečí?

Ano, Reservando zajišťuje: - Šifrování všech dat (AES-256) - Bezpečné HTTPS připojení - Pravidelné zálohování - Monitoring bezpečnostních incidentů - GDPR compliance

Kdo má přístup k mým údajům?

Přístup k údajům má: - Vy sami - váš účet - Organizace - pro kterou jste registrovaní - Reservando - pouze pro technickou podporu - Třetí strany - pouze s vaším souhlasem

Mohu požádat o smazání svých údajů?

Ano, máte právo: - Smazat celý účet - Vymazat konkrétní údaje - Anonymizovat data - Exportovat data před smazáním

Kontaktujte podporu pro pomoc s výmazem údajů.

Potřebujete další pomoc?

Pokud jste nenašli odpověď na svůj dotaz:


Užitečné odkazy: - Rychlý start - První kroky v systému - Video návody - Názorné ukázky - Kontaktní informace - Jak nás kontaktovat